tisdag 14 augusti 2012

Bygga sang med forvaring under


Jag har byggt forvaring under sangen i min gamla 1:a som min syster nu ager. Har anvant mig av 3 st malm byraer fran ikea och sedan reglat upp under sangen . 22 Aug Ont om utrymme for dina prylar? Ta tillvara pa dodplatsen under sangen genom att bygga en ladsang som ar saval praktisk for forvaring som. 13 Mar Annu hogre kan man bygga med hjalp av kokslador. Forvaring under sangen m ha a IKEAS koksluckor. Steg-for-steg beskrivning for hur man.


20 Maj Har har man byggt en smart sanglada pa hjul med handtag och Gillar man iden med platsbyggd forvaring under sangen med plats for korgar. Fragan ar vad sangbottnen skall ligga pa pa de sidorna dar byraerna Kanske bygga en forvaringslada pa hjul pa ca 180x60 cm som jag kan.


2 Apr Bygg sangen med extra allt: inbyggd forvaring och belysning. forst ihop sangbotten, skruva sedan dit ramen som sitter i mitten under botten. 8 Apr funderar pa att bygga sang med forvaring och anvand typ flaktskap. hur Funkade bra, men det var svarstadat under sangen pga att det inte. .


Sang med forvaring - Antligen hemma - tv4.se

26 Jun liten lagenhet sa jag tankte att en sang med MYCKET forvaring under inte vore dumt. Eller har bra tips pa hur man superenkelt kan bygga?. Jag planerar nu att fixa nagon typ av forvaring under sangen, och Annars gar det ju bygga eller kopa nagra hoga ben och stalla sangen pa.


Jag soker en mobel [Forvaring under sangen] - Sidan 2 -


Det finns en del ritningar samt beskrivning pa hur man bygger smart forvaring under sangen om man googlar lite, tex den har som jag tycket var. Behover du mer plats for forvaring? Var sangforvaring gor att du kan forvara duntacken eller vinterklader i lador under sangen eller i en forvaringsmobel vid. 12 Jan Ytan under sangen ar idealiskt for forvaring, men tyvarr inte alltid sa stor som eller bygg din egen sangforvaring genom att anvanda koksskap.

27 Feb Bygg en ram runt sangen. Jag foreslar nagot funktionellt och enkelt: En ram som gar runt hela sangen och gommer sangbenen. Tva stora lador. 10 Feb Bygga sang med forvaring under. Har haft ett litet projekt har hemma dar jag forsokt fa mer fri golvyta samt mer forvaring. Nu har jag byggt upp.


Nu vill jag pa nagot satt fa in forvaring under sangen, sa att sangen du var inne pa sa skulle jag bygga en ram som stodjer mot golvet istallet.


25 Sep Bygga sang med forvaringsutrymme under - Jag har en 2 meter lang forvaringsmobel / bokhylledel/ TVbank eller vad det. Forvaring under sang - Inspiration och ideer till ditt hemHar hittar du inspiration och inredningsideer till ditt hem for .forvaring under sang att bygga. 24 Sep Bygg upp sangen for att spara plats. Foto: Johan Adelgren Har ar forvaring ordnad under den lilla vardagsrumsdelen. Foto: Zoopia. Glom inte.